- Patiënten
- Digitale communicatie
- Informatiebijeenkomsten
- Locaties en openingstijden
- mijn.spijkenissemc.nl
- Parkeren en bereikbaarheid
- Patiëntenfolders
- Patiëntenpanel
- Praktische informatie
- Persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO)
- Rechten en plichten
- Uw afspraak in SMC
- Vragen, klachten en/of claims
- Wachttijden
- Zorgverzekering en kosten voor zorg
- Specialismen
- Anesthesiologie
- Apotheek
- Behandelpoli
- Bloedprikken
- Cardiologie
- Chirurgie
- Dermatologie
- Geriatrie
- Gynaecologie
- Interne Geneeskunde
- Kaakchirurgie
- Keel-, neus-, oorheelkunde (KNO)
- Klinische chemie en microbiologie
- Kinderdagbehandeling
- Kindergeneeskunde
- Longgeneeskunde
- Maag-, darm- en leverziekten (MDL)
- Neurochirurgie
- Neurologie
- Oncologie
- Oogheelkunde
- Orthopedie
- Pathologie
- Pijnpoli
- Plastische chirurgie
- Radiologie
- Reumatologie
- Revalidatiegeneeskunde
- Spoedplein
- Urologie
- Bezoekers
- Zorgprofessionals
- Inloggen
Hoe borgen we kwaliteit van zorg?
Spijkenisse Medisch Centrum streeft naar de beste kwaliteit van zorg en maximale patiëntveiligheid. Helaas komt het incidenteel voor dat er menselijke fouten worden gemaakt. Dat is recentelijk ook gebeurd. Wij betreuren ten zeerste dat er iets mis is gegaan in ons zorgproces. Het welzijn van onze patiënten staat altijd voorop. Daarom is zorgvuldig onderzoek uitgevoerd en vanzelfsprekend direct melding gedaan bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ).
We hebben onmiddellijk actie ondernomen en maatregelen getroffen door o.a. onze procedures aan te scherpen. Wij doen er alles aan om fouten in de toekomst te voorkomen en de beste kwaliteit van zorg te leveren. Meer over de manier waarop we werken aan kwaliteit van zorg vindt u hier.