Menu

Resultaten van het patiëntenpanelonderzoek over telefonische bereikbaarheid van SMC

In maart 2025 heeft de Cliëntenraad een vragenlijst uitgezet onder de leden van het patiëntenpanel. Dit keer stond de telefonische bereikbaarheid van SMC centraal. Er werd gevraagd naar ervaringen met de bereikbaarheid, naar suggesties om deze te verbeteren en ook het gebruik van de BeterDichtbij-app werd onder de loep genomen. De uitkomsten van het onderzoek helpen ons om de zorg en communicatie met patiënten verder te verbeteren.

Het patiëntenpanel is een initiatief van de Cliëntenraad. Meerdere keren per jaar ontvangen de panelleden een online vragenlijst over een relevant onderwerp. De resultaten van elk onderzoek helpen de Cliëntenraad om goed advies te geven aan het bestuur van het ziekenhuis. Het patiëntenpanel speelt daarmee een belangrijke rol.

Lees hier de uitkomsten van het onderzoek.

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.