Afspraak maken

Voor een afspraak in ons ziekenhuis heeft u een doorverwijzing nodig van uw huisarts. Komt u voor het eerst in ons ziekenhuis, dan maakt u een afspraak via het Afsprakenbureau. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 – 12.15 en 12.45 – 16.00 uur.  Komt u naar het ziekenhuis voor uw afspraak meldt u dan bij de inschrijfbalie. U krijgt daar uw eigen patiëntenkaart. Deze kaart is 1 jaar geldig en moet u na 1 jaar vernieuwen bij de inschrijfbalie.

Wat neemt u mee?

  • Een geldig legitimatiebewijs; paspoort, identiteitskaart, rijbewijs of vreemdelingendocument zoals beschreven in de folder Identificatieplicht in de zorg.
  • Let op, ook voor kinderen van 0 tot 18 jaar is een geldige legitimatie verplicht. Meer hierover leest u in onze folder Identificatieplicht bij kinderen.
  • Een Actueel Medicatie Overzicht (AMO). Dit is een overzicht met alle medicijnen die u gebruikt. Als u thuis medicijnen gebruikt is het voor uw artsen belangrijk te weten welke medicijnen dit zijn. Vraag daarom uw eigen apotheek om een overzicht voor u te printen.
  • Een verwijsbrief, als u deze heeft gekregen van de huisarts of tandarts.
  • Uw verzekeringsgegevens.

Komt u voor een vervolgafspraak in het ziekenhuis dan maakt u uw afspraak meestal via de polikliniek waar u onder behandeling bent.

Wat neemt u mee bij een herhaalbezoek?

  • Uw patiëntenkaart
  • Een geldig legitimatiebewijs; paspoort, identiteitskaart, rijbewijs of vreemdelingendocument. Let op, ook voor kinderen van 0 tot 18 jaar is een geldige legitimatie verplicht!

Wilt u uw afspraak wijzigen of moet u uw afspraak afzeggen? Geef dit minimaal 24 uur van te voren door aan het afsprakenbureau of de poli waar u uw afspraak gemaakt heeft.