BeterDichtbij
Via de BeterDichtbij app kunt u uw vragen stellen aan ons ziekenhuis of aan uw zorgverlener. Denk aan praktische vragen over bijvoorbeeld de openingstijden van het ziekenhuis of over parkeren. Daarnaast kunt u ook uw medische vraag stellen aan uw zorgverlener. In sommige gevallen kan een appgesprek ook een bezoek aan de polikliniek vervangen en kunt u vanuit huis of onderweg contact onderhouden.
Hoe kan ik de app gebruiken?
Om in contact te komen met uw eigen arts of zorgverlener, nodigt hij of zij u uit om BeterDichtbij te gebruiken. Vraag hiernaar bij uw arts. Heeft uw arts of zorgverlener u uitgenodigd voor BeterDichtbij. Dan registreert u zich eenmalig voor BeterDichtbij. Bekijk hoe u dit makkelijk en veilig doet in deze video.
Berichten versturen via BeterDichtbij (klik om te openen).
Vragen of hulp nodig?
Heeft u vragen over het installeren van de app en bent u nog in het ziekenhuis? Dan helpen onze medewerkers u graag verder.
Bent u niet meer in het ziekenhuis of heeft u andere vragen over het gebruik van de app? Bekijk hier de veelgestelde vragen of neem contact op met de servicedesk van BeterDichtbij: 085 – 27 35 398 of service@beterdichtbij.nl.
BeterDichtbij app downloaden