BeterDichtbij

Via de BeterDichtbij app kunt u uw vragen stellen aan ons ziekenhuis of aan uw zorgverlener. Denk aan praktische vragen over bijvoorbeeld de openingstijden van het ziekenhuis of over parkeren. Daarnaast kunt u ook uw medische vraag stellen aan uw zorgverlener. In sommige gevallen kan een appgesprek ook een bezoek aan de polikliniek vervangen en kunt u vanuit huis of onderweg contact onderhouden.

Hoe kan ik de app gebruiken?
Als u voor een afspraak in het ziekenhuis komt dan wordt u door uw zorgverlener uitgenodigd om de app te gebruiken. U ontvangt een korte uitleg en een folder over het gebruik van de app. In deze folder staat stap voor stap beschreven hoe u de app installeert en hoe u het gesprek met uw zorgverlener activeert.

Berichten versturen via BeterDichtbij (klik om te openen).

Vragen of hulp nodig?
Heeft u vragen over het installeren van de app en bent u nog in het ziekenhuis? Dan helpen onze medewerkers u graag verder.

Bent u niet meer in het ziekenhuis of heeft u andere vragen over het gebruik van de app? Bekijk hier de veelgestelde vragen of neem contact op met de servicedesk van BeterDichtbij: 085 – 27 35 398 of service@beterdichtbij.nl.

BeterDichtbij app downloaden