- Patiënten
- Digitale communicatie
- Informatiebijeenkomsten
- Locaties en openingstijden
- mijn.spijkenissemc.nl
- Parkeren en bereikbaarheid
- Patiëntenfolders
- Patiëntenpanel
- Praktische informatie
- Persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO)
- Rechten en plichten
- Uw afspraak in SMC
- Vragen, klachten en/of claims
- Wachttijden
- Zorgverzekering en kosten voor zorg
- Specialismen
- Anesthesiologie
- Apotheek
- Behandelpoli
- Bloedprikken
- Cardiologie
- Chirurgie
- Dermatologie
- Geriatrie
- Gynaecologie
- Interne Geneeskunde
- Kaakchirurgie
- Keel-, neus-, oorheelkunde (KNO)
- Klinische chemie en microbiologie
- Kinderdagbehandeling
- Kindergeneeskunde
- Longgeneeskunde
- Maag-, darm- en leverziekten (MDL)
- Neurochirurgie
- Neurologie
- Oncologie
- Oogheelkunde
- Orthopedie
- Pathologie
- Pijnpoli
- Plastische chirurgie
- Radiologie
- Reumatologie
- Revalidatiegeneeskunde
- Spoedplein
- Urologie
- Bezoekers
- Zorgprofessionals
- Inloggen
Resultaten van het patiëntenpanelonderzoek over telefonische bereikbaarheid van SMC
In maart 2025 heeft de Cliëntenraad een vragenlijst uitgezet onder de leden van het patiëntenpanel. Dit keer stond de telefonische bereikbaarheid van SMC centraal. Er werd gevraagd naar ervaringen met de bereikbaarheid, naar suggesties om deze te verbeteren en ook het gebruik van de BeterDichtbij-app werd onder de loep genomen. De uitkomsten van het onderzoek helpen ons om de zorg en communicatie met patiënten verder te verbeteren.
Het patiëntenpanel is een initiatief van de Cliëntenraad. Meerdere keren per jaar ontvangen de panelleden een online vragenlijst over een relevant onderwerp. De resultaten van elk onderzoek helpen de Cliëntenraad om goed advies te geven aan het bestuur van het ziekenhuis. Het patiëntenpanel speelt daarmee een belangrijke rol.