Menu

Adviezen van de cliëntenraad en de reactie hierop van Spijkenisse Medisch Centrum over de informatievoorziening rondom het ‘cashless’ parkeren.

Het derde patiëntenpanelonderzoek richtte zich op de communicatie naar de patiënten van Spijkenisse Medisch Centrum (SMC) over het nieuwe parkeer- en betaalsysteem (‘cashless’ parkeren). Naar aanleiding van dit onderzoek heeft de cliëntenraad een aantal adviezen opgesteld. SMC heeft hierop gereageerd. Deze feedback draagt bij aan het continu verbeteren van de zorg en communicatie met patiënten.

Het patiëntenpanel is een initiatief van de cliëntenraad. Met het patiëntenpanel peilt de cliëntenraad wat de patiënten belangrijk vinden in de stappen die SMC zet om de faciliteiten te moderniseren en te verbeteren. Een aantal keer per jaar ontvangen de panelleden een online vragenlijst over een relevant onderwerp. De resultaten van elk onderzoek helpen de cliëntenraad om goed advies te geven aan het bestuur van het ziekenhuis. Het patiëntenpanel speelt daarmee een belangrijke rol.

Lees hier het resultaat van het onderzoek Informatievoorziening rondom cashless parkeren.
Lees hier de adviezen en de reacties met betrekking tot het cashless parkeren.

Meer informatie over het patiëntenpanel vindt u hier.

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.