Heeft u vragen?
Algemene vragen?
Voor algemene vragen kunt u van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 tot 17.00 uur bellen met ons algemene telefoonnummer 0181 65 88 88.
Een afspraak maken of vragen over uw afspraak?
Wilt u een afspraak maken of heeft u een vraag over uw afspraak? Neem dan contact op met het afsprakenbureau op 0181 65 83 33. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 12.15 uur en van 12.45 uur tot 16.00 uur. Kijk hier voor alle informatie over een afspraak maken.
Vragen over uw factuur?
Hebt u toch nog vragen over uw factuur? Bel dan met onze zorgadministratie. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 07.00 en 13.00 uur via telefoonnummer 0181 65 83 59 of een app sturen naar 06-22816272. U kunt ook mailen naar zorgadministratie@spijkenissemc.nl
Pers- of communicatievragen?
Bent u van de pers en heeft u vragen? Neemt u dan contact op met de afdeling communicatie op 0181 – 65 84 02 of 06 – 83 40 38 89. Of mail naar communicatie@spijkenissemc.nl